Щоб перейти на вкладку "Робота з дебіторами":
Абонентський відділ - Особові рахунки - Вибрати потрібний ОР - і перейти на вкладку "Робота з дебіторами":
є можливість створити та редагувати:
- Повідомлення клієнту;
- Угоди ГПЗ (графік погашення заборгованості);
- Претензійно—позовна робота (далі ППР)
1) Повідомлення клієнту
Для того, щоб створити повідомлення клієнту:
- у блоці "Повідомлення" натиснути кнопку “+”, відкриється вікно для створення повідомлення:
- Вибрати Вид повідомлення (Письмове повідомлення/ SMS/ Автодозвон Бесіданаживо Претензія Вимога)
- Заповнити "Сума (борг за період), грн" - для письмового повідомлення, претензії, вимоги
- Заповнити "№ документу" - для письмового повідомлення, претензії, вимоги
- Заповнити поле "Дата"
- Заповнити поле "Примітка"
- Натиснути кнопку "Зберегти":
Після збереження, автоматично до такого запису додається інформація про користувача, який додав запис та дата створення запису; біля назви вкладки "Робота з дебіторами" буде візуалізація з відміткою про наявність повідомлення (і к-сть створених повідомлень)
2) Угоди ГПЗ
Для того, щоб створити угоду ГПЗ:
- у блоці "Угоди ГПЗ" натиснути кнопку "+", відкриється вікно для створення угоди ГПЗ:
Заповнити поля:
- Дата укладання
- № угоди ГПЗ
- Сума угоди ГПЗ на дату заключення, грн (ЦО та ГВП)
- Дата початку(ЦО та ГВП)
- Дата закінчення (ЦО та ГВП)
- Обов'язковий платіж, грн (ЦО та ГВП)
- Примітка про виконання (невиконано/виконано/розірвано)
- Натиснути "Зберегти"
Після збереження, автоматично до такого запису додається інформація про користувача, який додав запис та дата створення запису.
Якщо запис "УгодиГПЗ" було створено помилково, його можна видалити, для цього:
1) вибрати потрібний запис і натиснути кнопку "-":
2) при видаленні запису потрібно вказати "причину видалення запису".
(видалити запис, не вказавши причину видалення, неможливо)
Видалений запис буде виділений червоним:
Щоб подивитись причину видалення запису, потрібно двічі клацнути по видаленому запису, відкриється вікно у якому червоним шрифтом виділено причину видалення:
3) Претензійно-позовна робота (ППР)
Щоб створити запис про угоду ППР:
- у блоці "Претензійно - позовна робота" натиснути кнопку "+", відкриється вікно для створення ППР:
Заповнити поля та натиснути "Зберегти".
Після збереження, автоматично до такого запису додається інформація про користувача, який додав запис та дата створення запису;
В картці абонента буде відображена відмітка про наявність ППР: