Послідовність дій для підключення до опалювального сезону:

1. Спочатку в системі треба перевірити чи відображено потрібний опалювальний сезон.

Для цього:

- переходимо у меню: 

  Абонентський відділ - Технічні параметри - Параметри вартості послуг опалення:

Параметри вартості послуг опалення

- далі вибираємо потрібний опалювальний сезон:

Вибираємо потрібний опалювальний сезон

- потім заповнюємо технічні параметри:

Заповнюємо технічні параметри

2. Наступний крок - це підключення точок обліку до опалювального сезону.

Для цього:

- переходимо у меню:

   Абонентський відділ - Технічні параметри - Підключення точок обліку до опалювального сезону:

Підключення точок обліку до опалювального сезону:
Підключення точок обліку до опалювального сезону:

Детальніше див. тут: інструкція про підключення точок обліку до опалювального сезону

3. За потреби, потрібно внести призупинки послуги по будинкам.

За відсутності у системі доступу до пункту 2, - потрібно відключити від послуги перші дні місяця, наприклад:

- Якщо опалювальний сезон розпочався 10 листопада, тоді потрібно завести документ призупинки послуги з 1 по 9 листопада.

- Якщо дата початку опалювального сезону по всім будинкам однакова, тоді можна завести документи призупинки послуги з будь-якого будинку, вибравши поширення дії документу - "по району" (по кожному району окремо, тобто скільки районів - стільки ж завести документів).

Щоб завести призупинку послуги, перейти у меню:

Абонентський відділ - Робота з будинками - вибрати будинок - Відкрити вкладку "Тарифи" - натиснути кнопку "листок з ручкою" - вибираємо потрібний тип документу:

Заведення призупинки послуги

Детальніше про призупинку послуги див. інструкцію: призупинка послуги

Після цього, даний документ буде відображений у кожному будинку районів по яким він був рознесений.

А якщо, наприклад, по одному будинку у певному районі початок опалювального сезону не з 10 листопада, а з 12 листопада, тоді: 

заводимо документ з 1 по 9 листопада з поширенням "по всьому району"; а по будинку де початок з 12го листопада можемо скоригувати, - для цього ще окремо по даному будинку завести додатковий акт призупинки з 10 по 11 листопада.
(в такому випадку по такому будинку буде два документа призупинки з періодами 1-9 листопада та 10-11 листопада, тобто разом з 1-11 листопада)

Також можливо заводити документ призупинки з поширенням по квартирам (наприклад з 1 по 100 квартиру раніше підключити до опалювального сезону, а потім  з 101 по 200 квартиру допідключити з пізнішої дати початку опалювального сезону).

4. Далі, потрібно перевірити Параметри джерел (Якщо дане меню активне).

Для цього:

- переходимо у меню:

  Абонентський відділ - Технічні параметри - Параметри джерел:

Параметри джерел
Технічні параметри теплових джерел

5. Наступний крок, - внесити параметри у вікні "Витрати теплоти теплової енергії для забезпечення ф-ння вб системи ГВП".

Для цього:

- переходимо у меню:

  Абонентський відділ - Технічні параметри - Витрати теплоти теплової енергії для забезпечення ф-ння вб системи ГВП:

Витрати теплоти теплової енергії для забезпечення ф-ння вб системи ГВП
Витрати теплоти теплової енергії для забезпечення ф-ння вб системи ГВП

Опалювальний сезон - вибрати "Так".

6. Потім, якщо змінились тарифи, потрібно внести актуальні тарифи у довідник тарифів.

Для цього:

- переходимо у меню:

  Абонентський відділ - Технічні параметри - Довідник тарифів:

Довідник тарифів
Довідник тарифів

Детальніше про довідник тарифів див. інструкцію: довідник тарифів.