Для того, щоб була можливість побудувати звіт по іншому джерелу даних:

1) Налаштування джерела, з якого потрібно брати інформацію для побудови звіту:

-  перейти в "Адміністрування" - "Налаштування прав" - "Налаштування з'єднання"

Налаштування прав
Налаштування з'єднання

- Заповнити поля: Назва ODBC, Хост(IP), Порт
- Нажати кнопку Зберегти (дискета)

2) Надання користувачу права для можливості вибору джерела даних при побудови звітів:

- Перейти в “Адміністрування” - “Налаштування прав” - “Права користувачів” - вибрати потрібного користувача - “Додаткові функції” - “Зміна джерела даних для звітів” - нажати Зберегти (дискета) :

Надання користувачу права

3) Відкрити потрібний звіт, для прикладу:

Відкриваємо звіт
ЗвітнаОсновна

- якщо налаштування джерела для побудови звіту вказане, тоді у звітах по замовчуванню у фільтрі буде "Звітна" база(джерело);

- а якщо налаштування джерела для побудови звіту не вказане, тоді у звітах по замовчуванню у фільтрі буде "Основна" база(джерело);

- в усіх інших звітах, наприклад Квитанції і т.д. (не з папки “Звіти”) завжди по замовчуванню у фільтрі буде "Основна" база(джерело).