Для роботи з об'єктами споживання (ОС):
1. Перейти у вікно “Будівлі”:
2. Вибрати потрібний будинок, перейти на вкладку “Об’єкт споживання”, натиснути кнопку “+” :
відкриється вікно:
3. Натиснути кнопку “Новий об’єкт споживання”, відкриється вікно:
заповнити інформацію у блоці “Загальна інформація”, та натиснути кнопку “дискета” (зберегти).
Далі у вкладці “Адреси” натиснути кнопку “+”, проставити Адреси в об’єкті споживання, та натиснути кнопку “дискета” (зберегти).
Якщо по одному будинку декілька обслуговуючих організацій, то потрібно завести стільки ж об’єктів споживання (для кожного діапазону квартир будинку):
4. Перейти на вкладку “Договора”, натиснути кнопку “листок з ручкою”:
у блоці “Балансоутримувачі” натиснути кнопку “листок з ручкою”, відкриється довідник балансоутримувачів, у якому можна заводити/редагувати балансоутримувачі. Після внесення змін, натиснути дискету для збереження:
далі, у блоці "Договора з балансоутримувачем" натиснути кнопку "листок з ручкою", відкриється вікно для заповнення інформації про договір:
"Дата дії з" - дата з якої починає діяти договір (дані про зміни можуть поступати через деякий час, тому дату потрібно ставити не поточну, а з якої починає діяти договір)
"Дата початку" - це дата , з якої дані будуть попадати в звіти. Ми сктикались з таким що закрили місяць, наприклад був жек1, в новому місяці з'явилась інформація, що будинок на балансі осбб, і коли міняли "Дату почаку" з минулого місяця - то мінялись звіти за закритий період, тому ввели дату "Дата дії з" (з якого числа діє договір), а "Дата початку" - це дата з якого фінансового місяця діє договір, наприклад дія з 15.09.2021, а фін. місяць "Дата початку" з 01.10.2021.
Далі вказуємо на які ОС діє договір: