Для того, щоб була можливість побудувати звіт по іншому джерелу даних:
1) Налаштування джерела, з якого потрібно брати інформацію для побудови звіту:
- перейти в "Адміністрування" - "Налаштування прав" - "Налаштування з'єднання"
- Заповнити поля: Назва ODBC, Хост(IP), Порт
- Нажати кнопку Зберегти (дискета)
2) Надання користувачу права для можливості вибору джерела даних при побудови звітів:
- Перейти в “Адміністрування” - “Налаштування прав” - “Права користувачів” - вибрати потрібного користувача - “Додаткові функції” - “Зміна джерела даних для звітів” - нажати Зберегти (дискета) :
3) Відкрити потрібний звіт, для прикладу:
- якщо налаштування джерела для побудови звіту вказане, тоді у звітах по замовчуванню у фільтрі буде "Звітна" база(джерело);
- а якщо налаштування джерела для побудови звіту не вказане, тоді у звітах по замовчуванню у фільтрі буде "Основна" база(джерело);
- в усіх інших звітах, наприклад Квитанції і т.д. (не з папки “Звіти”) завжди по замовчуванню у фільтрі буде "Основна" база(джерело).