Щоб створити нову заявку (ТЗ):

1. Заходимо на гугл диск по наданому Розробником посиланню, і відкриється папка для заявок (ТЗ):

Папка з заявками буде доступна користувачам, у яких є посилання на неї.

Директорія організації з заявками (ТЗ)

2. У папці є три шаблона (для опису нового звіту/ для опису нового функціоналу/ для опису помилки (інциденту)):

Шаблони для створення Заявки (ТЗ)

3. Наприклад, потрібно створити заявку на виникнення помилки (інциденту):

по потрібному шаблону натиснути праву кнопку миші, - і вибрати "Создать копию":

Копіюємо потрібний шаблон

Після чого буде створена копія шаблону:

Копія потрібного шаблону

4. Далі, копію шаблону потрібно перемістити у папку "Заявки":

(клацнути лівою кнопкою мишки і перетягнути файл у папку)

Переміщуємо копію шпблону у папку 'Заявки'

5. Відкриється таке повідомлення, тут натиснути "Переместить":

Натиснути 'Переместить'

6. Далі, відкриваємо папку "Заявки":

Відкриваємо папку 'Заявки'

7. У папці "Заявки" бачимо копію шаблону, - відкриваємо шаблон (двічі по ньому клацнувши), - він відкриється у новій вкладці:

Відкриваємо шаблон

8. Зверху, у відкритому шаблоні, клацнути на назві, і редагуємо назву заявки.

Для подальшої зручності перегляду та сортування заявок, назва заявки має бути у такому вигляді: Номер по порядку. Дата. Коротка назва змісту заявки

Наприклад: "4. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"

Пишемо назву заявки та описуємо завдання

9. Після опису заявки, - можна закривати вкладку з заявкою, - записана інформація зберігається автоматично:

Закриваємо заповнену заявку

Щоб додати зображення у заявку:

Варіант 1:

- зробити скріншот, та зберегти його на комп'юторі;

- в заявці натиснути кнопку "вставить изображение" - і вибрати зображення яке зберегли на комп'юторі:

Додаємо скріншот у заявку

Варіант 2:

- зробити скріншот, та зберегти його на комп'юторі;

- скопіювати скріншот:

Копіюємо скріншот з компютора

- і вставити скопійований скріншот у заявку - натиснувши Ctrl + V або права кнопка миші і вибрати "Вставить":

Вставляємо скріншот у заявку

10. Якщо до заявки додаються додатки, - їх потрібно завантажити з комп'ютора у папкку з заявками та вказати аналогічну назву (відповідну заявці).

Наприклад, якщо до заявки додається один додаток, тоді:

для прикладу - назва заявки була така: "4. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"

назву додатку зробити аналогічну: "4. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"

А якщо до заявки додається два і більше додатка, тоді додатки нумеруємо після номера заявки (4.1, 4.2, 4.3, і так далі ):

наприклад - назва заявки була така: "4. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"

назва першого додатку буде: "4.1. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"

назва другого додатку буде: "4.2. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550", і так далі.

Отже, щоб завантажити додаток з комп'ютора у папку з заявками, - потрібно відкрити папку з додатком, і перетягнути його у папку з заявками:

Завантажуємо додаток у папку з заявками
Приклад, - заявка та додаток до заявки
Приклад підпису назв, якщо є два і більше додатка до заявки

Також, назву заявки/додатка можна перейменувати ще так:

клацнути правою кнопкою мишки по  потрібній заявці/додатку;

вибрати "Переименовать";

та змінити назву файлу:

Редагування назви файлу

пишемо потрібну назву та натиснути "ОК":

Редагування назви файлу
Бачимо відредаговану назву заявки/додатка

11. Після того, як напишете заявку, повідомте про це розробників у спільному чаті.

Наприклад: Додано заявку 4

Надалі, коли розробник розгляне питання та напише відповідь у заявці, розробник також повідомить про це у чаті. Після чого Ви зможете відкрити цю заявку і переглянути відповідь (отже, ми маємо одну заявку - один файл - у якому дві сторони пишуть питання/уточнення та відповіді).

І далі, якщо у Вас по заявці виниколо ще питання, напишіть його у заявці, і повідомте про це у спільному чаті (наприклад: питання по заявці 4) і так далі.

У відповідях по заявці - пишемо замість нулів дату відповіді:

Пишемо дати відповідей у заявці

12. Якщо питання закрито/заявка виконана - перемістіть таку заявку у папку "Підтверджено", та повідомте про це розробників у спільному чаті (Наприклад: заявку 4 закрито).

І як результат, - для зручності - у папці "Заявки" будуть залишатись тільки нові заявки та ті, які в роботі.

Закриту заявку переміщуємо у папку 'Підтверджені'