Щоб створити нову заявку (ТЗ):
1. Заходимо на гугл диск по наданому Розробником посиланню, і відкриється папка для заявок (ТЗ):
Папка з заявками буде доступна користувачам, у яких є посилання на неї.
2. У папці є три шаблона (для опису нового звіту/ для опису нового функціоналу/ для опису помилки (інциденту)):
3. Наприклад, потрібно створити заявку на виникнення помилки (інциденту):
по потрібному шаблону натиснути праву кнопку миші, - і вибрати "Создать копию":
Після чого буде створена копія шаблону:
4. Далі, копію шаблону потрібно перемістити у папку "Заявки":
(клацнути лівою кнопкою мишки і перетягнути файл у папку)
5. Відкриється таке повідомлення, тут натиснути "Переместить":
6. Далі, відкриваємо папку "Заявки":
7. У папці "Заявки" бачимо копію шаблону, - відкриваємо шаблон (двічі по ньому клацнувши), - він відкриється у новій вкладці:
8. Зверху, у відкритому шаблоні, клацнути на назві, і редагуємо назву заявки.
Для подальшої зручності перегляду та сортування заявок, назва заявки має бути у такому вигляді: Номер по порядку. Дата. Коротка назва змісту заявки
Наприклад: "4. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"
9. Після опису заявки, - можна закривати вкладку з заявкою, - записана інформація зберігається автоматично:
Щоб додати зображення у заявку:
Варіант 1:
- зробити скріншот, та зберегти його на комп'юторі;
- в заявці натиснути кнопку "вставить изображение" - і вибрати зображення яке зберегли на комп'юторі:
Варіант 2:
- зробити скріншот, та зберегти його на комп'юторі;
- скопіювати скріншот:
- і вставити скопійований скріншот у заявку - натиснувши Ctrl + V або права кнопка миші і вибрати "Вставить":
10. Якщо до заявки додаються додатки, - їх потрібно завантажити з комп'ютора у папкку з заявками та вказати аналогічну назву (відповідну заявці).
Наприклад, якщо до заявки додається один додаток, тоді:
для прикладу - назва заявки була така: "4. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"
назву додатку зробити аналогічну: "4. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"
А якщо до заявки додається два і більше додатка, тоді додатки нумеруємо після номера заявки (4.1, 4.2, 4.3, і так далі ):
наприклад - назва заявки була така: "4. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"
назва першого додатку буде: "4.1. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550"
назва другого додатку буде: "4.2. 25.03.2024. Подвоєння ОР у звіті 550", і так далі.
Отже, щоб завантажити додаток з комп'ютора у папку з заявками, - потрібно відкрити папку з додатком, і перетягнути його у папку з заявками:
Також, назву заявки/додатка можна перейменувати ще так:
клацнути правою кнопкою мишки по потрібній заявці/додатку;
вибрати "Переименовать";
та змінити назву файлу:
пишемо потрібну назву та натиснути "ОК":
11. Після того, як напишете заявку, повідомте про це розробників у спільному чаті.
Наприклад: Додано заявку 4
Надалі, коли розробник розгляне питання та напише відповідь у заявці, розробник також повідомить про це у чаті. Після чого Ви зможете відкрити цю заявку і переглянути відповідь (отже, ми маємо одну заявку - один файл - у якому дві сторони пишуть питання/уточнення та відповіді).
І далі, якщо у Вас по заявці виниколо ще питання, напишіть його у заявці, і повідомте про це у спільному чаті (наприклад: питання по заявці 4) і так далі.
У відповідях по заявці - пишемо замість нулів дату відповіді:
12. Якщо питання закрито/заявка виконана - перемістіть таку заявку у папку "Підтверджено", та повідомте про це розробників у спільному чаті (Наприклад: заявку 4 закрито).
І як результат, - для зручності - у папці "Заявки" будуть залишатись тільки нові заявки та ті, які в роботі.